Älskar Sia-collection

God Kväll. Nu börjar det precis bli mörkt ute. Härligt. Sitter och sneglar lite på hockeyn men ska nog se om det är nåt annat bra istället. Idag har jag varit i skolan en stund, mellan 9-11. Efter det stannade jag till i stan och hittade ett jättefint svart linne som jag bara var tvuungen att köpa :) Köpte även mammas eftertjatade pastellrosa ljus till hennes pastellrosa kök ;) Hon har så fint! Riktigt fint har hon :) Pratade nyss med mamma. Saknar henne så ibland, eller jämt rättare sagt. Så mycket att jag börjar gråta. Fast som tur är så går det aldrig så länge mellan gångerna vi ses, åker hem rätt så ofta så jag behöver inte gråta så mkt ;) ♥ 

 

Åh hittade så himla mycket fint idag på stan. Hittade alltså, köpte inte allt jag egentligen ville - tur det för då hade jag nog inte haft några pengar kvar. Älskar den här årstiden. Jag köpte faktist nya gardiner, gröna med rosa/vita blommor på. Satte precis upp dom och det blev så tjusigt! Blev till och med matchande servetter ;) 

 

Men som sagt, imorrn åker jag hem. Molly ska få vara hos min pappa. Rasmus kommer och hämtar mig och så lämnar vi Mollygumman där och sen åker vi in till Rasmus bror och hans fru och tittar på deras bilder från smekmånaden :) Hoppas det är fint väder i helgen för anna och jag har bestämt oss för att grilla nån kväll :) 

 

 

 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0