Day and night

Alltså vilket superduperfint väder det är idag. Synd bara att både jag och rasmus har sovit bort halva dagen typ. Han har blivit alldeles förkyld och krasslig så jag har varit "skensjuk" med honom idag, eller vad man ska säga. Han struntade i sista timmarna i skolan och så la vi oss och sov istället. Så jäkla gött. Men sen gick vi ut och satt på bryggorna en stund och solade. Jag som hade tänkt åka till IKEA idag. Får bli en annan dag istället, jag är hellre hemma med Rasmus, för han åker nämligen hem till svartå redan imorrnkväll. Så jag blir själv här ända tills på onsdag, då jag åker. Dom blir lediga över två veckor sammanlagt nu, medan vi har föreläsningar ända tills på torsdag och börjar igen på tisdagen. De har alltså föreläsningsfritt både nästa och nästnästa vecka. Behöver jag nämna att jag också vill läsa på chalmers ibland eller? Det hade inte suttit fel. Visst så kan väl jag också strunta i mina föreläsningar men man missar så himla mkt då. 

 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am

ha en bra dag sötnos! :)



kram

2009-04-03 @ 08:48:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: camilla

vilka fina kort baby, dom 2 första alltså ;) haha

2009-04-03 @ 14:22:54
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0