Ullared

God Morgon! Idag bär det som sagt av till Ullared, eller Gekås rättare sagt. Ska bli kul! Ikväll när vi kommit hem har vi även planerat att gå ut, får se hur det blir :) Fixade mina naglar igår också, det vart snyggt. Det blir liksom:

"Rasmus kan du öppna mjölkpaketet?" (visar mina nystajlade naglar)

"Rasmus kan du sätta upp mitt hår?" (visar återigen mina naglar)

"Rasmuuuuus, kan du knäppa den här knappen?" (ja, samma här)

Hur ska det bli ikväll när jag ska få på mig mina strumbyxor om vi ska ut och inte Rasmus är hemma? Vem ska jag visa naglarna för då? ;D

Ha en trevlig dag! 

 

 

 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas ni får det roligt i ullared ;D är det naglarna du köpte när jag var med eller är det några andra? snyggt blev det : )

2009-04-04 @ 11:14:59
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0