Tänk er en solsemester

Heej. Åh sitter och kollar på resor.. skulle så himla gärna vilja åka nånstans. Tänk vad skönt. Skulle vilja åka i höst. Eller helst nu i vår förstås, typ på en gång men jag inser att det inte riktigt går :P Men i höst kanske? =) Kommer samtidigt och tänka på våran studentresa till Turkiet. Fasen va roligt vi hade det! Jag, Linnea, Malin och Erika sov på ett hotell medan resten av klassen (nästan iaf) sov på ett annat. Vårat var mycket bättre så jag är glad att vi hamnade där :) Linnea och jag hade det så hiiimla bra där nere, det kommer jag aldrig att glömma. Haha, som när vi solade topless på stranden och en vakt går förbi och tanken "shit, en vakt" slår mig och jag buttar på Linnea och vi täcker med händerna och ler lite fint. Haha, han skrattade åt oss! =) Inser nu också att mina bilder därifrån är borta. Alla mina bilder försvann när vår dator kraschade i höstas. Har lyckats få tillbaka en del men det mesta är borta =/ Men jag tror Linnea har dom, får höra med henne =) 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; Jaha, va kul :D går det bra då?

Våran kurs heter anatomi&fysiologi, grundkurs. Så vi lär oss massa latin, usch usch. Men de ska nog gå bra :) Kul att vi läser mkt lika, har man ju nån som fattar vad man pratar om ;) hhihi

2009-04-18 @ 14:25:32
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: sandra

tack så mycket!:D ja gör du det, frågor mellan himmel och jord:p

2009-04-18 @ 15:01:49
URL: http://fitnesswork.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej, kul att det går bra :) Jo, det är ju mkt och lära sig, men man kan nog inte lära sig allt på en gång.

Ja, okej. Vi har muntlig tenta den 30 april. När har ni eran tenta? =)

2009-04-18 @ 16:09:36
URL: http://trize.blogg.se/
Postat av: Linnea

^^ jag hade inte läst det här och ändå berätta jag det när vi var på nivå, bara veckan efter :P

2009-04-30 @ 10:57:49
URL: http://honungsgurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0