Snooooooooooze

Vem är det som bestämmer att jag inte får snooza i mer än en timme? Det går inte att ställa på "larma om 10 minuter" eller vad det är (har aldrig varit så pigg att titta så noga vad det står) efter en timme. Då tycker NÅN att jag har snoozat tillräckligt länge. Dumt. Jag som älskar att snooza =) Seriöst, jag ställer klockan en timme innan jag måste gå. Det gör jag jämt. För det bästa som finns är väl ändå att få ligga kvar i sängen och veta att man inte behöver gå upp förrän om en timme? Detta betyder inte att jag är särskilt morgontrött. Jag skulle kunna gå upp på studs. Tror jag iaf =) Jodå, klart jag gör, om jag måste. 

 

Idag är jag free from school. Inga föreläsningar eller nåt. Så har suttit hela förmiddagen och försökt knepa ihop en skrivuppgift vi ska maila in imorrn om vad vi tycker och tänker om arbetet som receptarie, vad som är viktigt och sånt. Känns som vi redan har gjort detta? Och det har vi också, nästan. I början. Men det här var för och lära oss att skriva akademiskt. När jag är färdigt med detta så är det bara att sätta mig och plugga på allt det andra. Om muskler, hormoner, hur olika typer av vävnader ser ut och massa mer. Tur att det är intressant iaf. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: madde

snooza är ju underbart! Men det är NÅN som inte alls uppskattar det.fniss

Håller helt med dig Lina, snooza är bara bäst!

Kramizar från...

2009-04-22 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0