Love is in the air

Heeej. Blev överraskad idag. Av vem? Rasmus! Och det var en glaaaad överraskning. Han var hemma, häär hemma, när jag kom hem från skolan :) Gissa om jag hoppade på honom och kramade och pussade på honom. Fastän det bara var två dagar sen vi sågs :P Men han lurade mig, pratade med honom under dagen och frågade om han inte kunde komma hem snart. "Naaae, blir nog inte förrän på lördag eller söndag tror jag tyvärr". "...hopp" sa jag. Alla vet att jag tycker det är sjuukt trist och vara själv. Speciellt här.Han hade bokat biljett igår redan och var här typ 10 imorse. Bara dryga timmen efter jag gick till skolan. Och jag var ju inte den som skyndade mig hem idag heller direkt, var nog inte hemma förrän fyra tror jag. Var i skolan till halv tre typ och sen gick jag till studentbokhandeln och kollade en bok sen vidare till apoteket och köpte allergidämpande. Björkarna börjar slå ut här nere så jag kände på en gång jag kom ner hit hur allergin började krypa fram. Men seen iaf så kom jag äntligen hem, och då var Rasmus hemma som sagt :) Skönt och slippa sova själv inatt! ;)

 

Haha oj vilken gammal bild jag hittade. 

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer
Postat av: madde

OjOjOj vad du och Anna är lika på den bilden =)

Kan det vara för att ni är syskon, kanske?..

Kramisar!..

2009-04-16 @ 00:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0