I wanna wake up where you are

Hallo igen. Usch, har blivit riktigt snoooorförkyld, bokstavligt talat. Både allergin och en förkylning tippar jag på att det är. Men jag har kurerat hela dagen lång nästan (förutom när jag följde med Rasmus upp till chalmers på johanneberg för ett tag sen och lyssnade på Lillasyster som hade spelning i öltältet där uppe nu inför cortegen, var dock bara kvar en halvtimme eller nåt) så jag är bättre imorrn hoppas jag. Det måste jag vara för imorrn kommer min älskade vän Linnea hit =) Hon stannar iallafall en natt, förhoppningsvis två. Ska bli så kul! Men nu ska snorfia hoppa i sängen. Eller ja, hoppa i sängen tänker jag faktist inte göra för det orkar jag inte utan jag syftade förstås på att lägga mig och sova =) Gonatt då! 

 

Kiss&Love Lina! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0