I min helikopeter

God kväll. Gråtrist dag idag. Var iväg till skolan imorse på en datalab om muskler, sen direkt hem och la mig i sängen där Rasmus redan låg. Han mår inge bra och inte jag heller. Har en sån fruktansvärd huvudvärk och Rasmus kräktes inatt. Fast det var ingen fara, ingen magsjuka eller nåt, för då hade jag inte gått iväg till skolan förstås. Vet inte vad det var riktigt, men nu mår han bättre iaf och jag känner ingenting. Vi är bara oerhört trötta så vi har typ bara sovit i varandras armar idag :) Nu snart är det dags för Desperate Housewives och denna gång behöver jag inte oroa mig över prioritering av Desperate Housewives/Andra Avenyn för Andra Avenyn har jag redan sett :) 

 

Mollygumman älskar överbliven gröt :) 

 

Bortglömd men återfunnen låt: Goo Goo dolls - Slide 

Så underbar låt. Vet inte vad den påminner mig om men det är nästan så att det slår slint i hjärtat på mig och det är liite svårare att andas. Varför då? 

 

Kiss&Love Lina! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha:)

2009-04-22 @ 22:11:42
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0