GLAD PÅSK

Hej igen. Är nu hemma i Göteborg. Skönt faktist. Fast det var otroligt härligt att vara hemma i Degerfors över påsk. Lite längre också än vad jag brukar vara. En vanlig helg går så himla fort så det känns nästan onödigt att åka hem för det känns som om man inte hinner göra nåt ändå. Men den här helgen, ons-mån, var ju helt superskön :) Har hunnit med massor, men ändå inte allt tyvärr. Och vilket väder dessutom. När jag åkte från Göteborg i onsdags så regnade det här och ända sen dess har vädret varit helt underbart hemma ju. Solat och grillat och haft det så skönt. Läste ut en bok på tåget och läste i bak på den att den har filmatiserats och när jag stog och bläddrade lite bland dvdfilmer idag så hittade jag den(!) som på beställning! Då blev jag glad :) Hade tänkt se den ikväll men jag hamnade framför datorn visst. Och nu är klockan halv elva och jag börjar bli lite småsömnig faktist.  För övrigt berättade min brorson så stolt att han lärt sig cykla! (Detta berättade han under påskmiddagen hos min moor) Och så hann inte jag dit på söndagen eller måndagen och kolla när han cyklade. Då kände jag mig som en usel faster. Han får visa det för mig nästa gång jag kommer hem :) Han är världens sötaste! Andra ungar som är söta är Rasmus brorsbarn. Jösses vad vi lekte i lördags. Jag och Rasmus hängde med 6 ungar till lekparken och lekte hajen och kastade bajsskor (en foppatoffla som det var låtsatsbajs på) på varandra och snurrade i en sån där karusell. De snurrade så jag höll på att ramla av och det hade de ganska kul åt förstås :P Då snurrade dom ju bara ännu fortare ;D 

 

Anna leker på isen 

och jag leker i skogen.

Tre fina tjejer från lördagskvällen :)

Jag och Linnea i lördags

Rasmus och jag myser på en filt ute i skogen

 

Hoppas ni alla haft en bra påskhelg :)

 

Kiss&Love Lina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0