AA vs. DH

"I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday I'm in love"

 

Gissa vad jag ska göra nu? :) Andra avenyn såklart. Synd bara jag missar Desperate housewives men det tar jag igen vid reprisen. Ska kolla andra avsnittet av DH sen. Tänk att jag föredrar AA framför DH. Trodde jag inte. Fast det är bara för att det inte gick att titta på AA på nätet idag. Annars hade jag lätt suttit bunkrad framför DH! :) Ska göra iordning en kopp med te också, köpte nytt förut eller två rättare sagt; blåbärste (rött te) och vaniljte (grönt te). Båda har jag hört ska vara riktigt goda. Ska nog prova blåbärsteet för det är koffeinfritt = bra såhär på kvällen :) 

 

Kiss&Love Lina! ♥

 


 

Update: Blev faktist att jag ångrade mig. Kollade bara några min av AA och bytte över till DH. Det var ju trots allt det 100:e avsnittet. Tvungen att se det ju! Så himla bra. NU; ett till! Föresten kan jag varmt rekomendera blåbärsteet :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0