you better not cry

Heej! Idag mår vi lite bättre här hemma. Inte lika snuviga ;D Vart aldrig att vi gick till haga igår, vi kände inte riktigt för det. det vart bara en hemmakväll, inte fel :) 

Idag har jag varit en runda på stan, hittade en grej till anna som jag inte säger vad för jag vet att hon läser det här ;D frän grej iaf! visar efter jul vad det var! Köpte även en liten väska på åhlens och en mössa på team sportia, så snygg, rödrosa :) 

För övrigt lyssnar jag på julradio.se, bara massa julmusik! härligt! Nu ska jag göra lite käk, har inte ätit på hela dan. Tacos blire, veggifärs (verkligen att rekomendera, santa marias påse, bara att blanda med vatten) och kebabsås (rydbergs, också att rekomendera) :D + allt annat man har till! fast bara till mig, rasmus gick just ner till skolan och skulle sätta sig och plugga och på vägen dit köper han en kebabrulle, oooockså gott ju! :D 

pusskramkram


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, men gosig molly! :) haha

2008-12-16 @ 09:25:33
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0