Maybe it's maybelline

Nu har rasmus o molly åkt :( så himla tråkigt här utan dom. heelt tyst. 
Var med och vinkade av dom vid tåget. De fick sällskap av alex också, som tydligen är inne och läser min blogg, hihi ;D 
Sen var jag inne på åhlens och köpte en ögonskugga från maybelline. Med bruna/guldiga nyanser. Ska testa nu ikväll om det blir bra! Var inne på hemköp också och köpte brämhults och sandwich tills imorrn. Sandwichen till lunch i skolan tänkte jag, orkar absoluuut inte göra nån mat tills imorrn :D Jag gjorde mina berömda och goda cornflakeskonfekt förut som jag tänkte ta med och bjuda mina vänner på i skolan imorrn.
  
Recept på cornflakeskonfekt: 
100 g marg. 
1½ dl socker
½ dl sirap
4 msk kakao
Detta blandas i gryta och kokas upp. Häll sen ner 
i en bunke med ca 5 dl cornflakes. Kan ev slänga ner
några russin och lite kokos om man vill! Rör ihop allt
och klicka ut på plåt och ställ in i kylen! Klart! 
  
Ska göra färdigt min labrapport nu, är snart färdig med den. Behöver egentligen inte lämnas in förrän 7 januari men skönt att ha det ur världen så jag lämnar in den imorrn! Går det nåt bra på tvn ikväll tro? Ska kolla! :) Ska hoppa in och duscha sen iaf innan jag lägger mig, fryser som en griiiis. uuuh. 
  
 
Kiss&Love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0