Nu är det jul här i vårt hus

Hej!
Igår var det trevligt! Var som sagt inne hos mina kusiner och åt julmat o bytte lite julklappar! Min farfar vart väldigt fascinerad av julklappen han fick av oss, som jag köpt i göteborg! Roligt att de uppskattade den!

Roligt och träffa mina kusiner igen, alltid lika roligt! :)

Idag har anna och jag varit i örebreoo ;D Marieberg och ikea. Anna skulle försöka hitta lite julklappar och hon lyckades väl hitta nån iaf. Haha, hon är ute dagen innan och jag är ute två månader innan ungefär. Hade alla mina färdiga för längesen ju :D Hittade en snygg, blå klänning också. Såg mina snygga e-spirit stövlar också.. igen.. för typ femte gången. Måste köpa dom snart, fast på nåt konstigt sätt blir de bara dyrare och dyrare för varje affär. Trodde ju det skulle bli tvärsom ;D 
 
Vi har klätt granen här hos pappa också, vart så fint! Ingen riktigt dock, det har vi aldrig haft. Vi är miljöriktiga och återanvänder våran plastis istället, den kommer nog gå i arv. 

Nu på kvällskvisten kom rasmus hit och det slutade med att vi satt allihop i soffan och kollade på borat (filmen)! Haha så himla rolig. Varken jag pappa eller anna hade sett den. haha! Vi bara satt och garvade allihop! Men nu åkte han precis hem igen :( Till molly :( saknar henne så! Fick en julklapp till henne av julia, så söt :D 
 
Ne nu ska jag lägga mig snart, så himla trött.
Gonatt Gonatt!
Kiss&Love!

Kommentarer
Postat av: Madde m familj

Ha en riktigt mysig Jul och Nyår, du och Rasmus och hela din familj! Kram från oss till er alla :)

2008-12-23 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0