jul jul!

Hej!
Julafton, juldagen och annandagen har varit toppen! 
 
   
 
Julafton var jag som sagt först nere i svartå några timmar, lars och anna kom dit också. Vi bytte julklappar och drack glögg! Rasmus och jag fick en jättetjusig lampa och en juicepressare :) Sen åkte jag till Henrik (brorsan). Där åt vi julmat och kollade på kalle! Sen vid fyra kom mormor&morfar och mina kusiner och rasmus, även tomten ;)
Senare på kvällen åkte vi ner till svartå igen och sov där. Tog sovmorgon och vaknade av skinande sol :) Vi bestämde oss för att dra ut och åka cross! Riktigt kul!
På kvällen delade vi på oss och jag åkte upp på klassfest hos erica! Också riktigt kul! :D
 
  
 
På annandagen var vi rätt bakis i stort sett hela dagen, men två middagar hann vi med trots det :) Först nere hos pappa, sen på kvällen var vi bjudna till linnea och stoffe :) Tack igen! Sen hämtade vi molly så nu har hon sovit här en natt! Så mysigt, tror hon trivs här också! Finns så mkt spännande här! Så roligt och springa bakom skåp och dra fram damm. Tycker pappa också är kul, hrm ;D
 
Det har hänt massor mer men jag orkar inte berätta allt :D tänkte lägga mig nu. Ska till karlstad imorrn med mamma och anna!
Gonattpuss! 
 
Love lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0