Shear genius

Heej
Snart kommer rasmus och då åker vi ner till rasmus och lämnar molly där. Där blire liv för henne iaf! :) Hon har haft det så lugnt och skönt hemma hos pappa men nu ni, nu blire andra bullar för henne :) Det tror jag hon gillar. Ungar som skriker och drar henne i svansen, tja varför inte? hihi ;D 
 

 
Nu sitter jag hos mamma igen. Var inne och handlade mat förut till nyår. Ska göra paj :) fem st :P Måste handla lite mer imorrn, måste köpa en champangeflaska också. Jag ska vara nykter på nyårsafton faktist men det kan ju finnas andra som vill ha. Jag känner inte för att dricka nåt. vi ska ändå bara vara nere i svartå med rasmus syskon + deras barn :) känns fel liksom dessutom. Det är bra, då kan vi köra därifrån efter tolvslaget och sova hos pappa, som är i säfsen då ;D  
 
Jaja nog om det, ska göra mig iordning nu, gissar att mitt lilla smultron kommer vilken sekund som helst ;D 
 
kiss&love lina ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅT!

Kramisar från Madde

2008-12-31 @ 09:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0