cocktailtomat = kuksvanstomat? /Rasmus

GOMORRON!
Allt bra? Här är det bra iaf! Pigg och glad :) Lite grinig bara över att min resväska inte ritkigt går att knäppa igen. Nu kan man ju kanske tro att den är så fullpackad att den inte går igen, haha, men så var väl lite fallet kanske men jag har faktist provat att ta ur grejer och stänga, men ena går inte riktigt att knäppa. Har ju ingen viiidare lust med att väskan kanske går upp och allt åker ut på tåget, vore ju inte det roligaste direkt. Får se, kanske får ta i lite, men det gör jag sen när jag packat färdigt allt ;D 
Nu sitter jag och dricker te, har precis ätit mackor. Ligger en passionsfrukt och väntar på mig i kylen också :) Ögonskuggan som jag köpte igår var skitsnygg, vart jättefint! 
Saknar rasmus.. Inge kul och sova själv ju! 
Ska till skolan sen vid 10. Har två föreläsningar och slutar tre. Sen är vi lediga, ska bli så skönt! :)

Kiss&Love! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0