think twice

Hellu! 
Idag var jag tvnungen att gå upp aptidigt. Klockan ringde halv sex. Jobbigt, jobbigt. Men så tänkte jag tillbaka på tiden när jag jobbade på kga lasarett, där började jag i stort sett jämt sju och var tvungen att gå upp runt halv sex. Då var det inga konstigheter, då gick jag bara upp (fanns dock de dagar som jag i stort sett sov framför ratten på vägen in). Men nuu, satan i gatan va jobbigt det är. 
Labbade idag, gick väl bra. Så stimmigt och rörigt bara :S Blir väl lätt så, vi är många. 
Nu ska jag betala lite räkningar och sen ska jag bege mig bort til affär'n o handla mjölk :D Kan det kanske möjligtvis kunna bli något gott till det också? maaaaa, lite choklad i nån sorts form kanske? mm mm mmmm! ;D
Byebye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0