Mysmorgon

Har varit vaken en stund, sen halv åtta tror jag. Kollat på vakna med the voice, myst med molly och tittat på när rasmus sover så sött ;) Molly är så mysig, hon går runt och trampar i sängen på rasmus. 
 
Idag händer inte så mkt, ska försöka leta på mina stövlar (eg mammas gamla, näbbstövlar, skitcoola) i källaren. Blir ingen lätt match! Ska ner till sanna sen också och skriva labben. Ska hjälpa rasmus och packa lite, han och molly åker ikväll. Och jag åker imorrrrrn :D Har köpt veckorevyn som jag tänkte varva kemiboken med på tåget. Det blir en lång resa, brukar vanligtvis åka göteborg-laxå, men imorrn åker jag göteborg-karlstad-degerfors. Tar typ 1½ timma längre. Blir säkert försenat, det blir alltid mina tåg. 
 
Nu ska jag göra lite frukost till mig och rasmus. Smörgåsar, te, kaffe, actimel o berocca! Berocca är skitbra! Man blir mkt piggare och alertare. Och mer fokuserad framför allt. Jättebra när man går i skolan! De är ganska dyra, men väl värt pengarna tycker jag. Finns på apoteket. 
 
Kiss&Love!
Fina o pedanta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0