Klarade tentan!

Yes, yes, yees!!! Fick godkänt. Supersuperhärligt! Trodde faktist inte det. 
Gud så skönt. Imorrn är det lab igen, mellan 8-17 :S hela dagen. 
Idag som det kanske märks har anna hjälpt mig med bloggen! Tack så mkt anna! 
Oh va jag längtar heeeeem! Längtar tills på fredag, då åker jag. Stannar nog rätt länge tror jag. Speciellt nu när jag har inte omtentan att tänka på. Har inte bokat hembiljett, det gör jag senare för jag såg att det fanns. 
Har redan packat väskan, i stort sett ;) 
Nu ska jag göra iordning nåt gott att äta. Kanske blir en god smörgås och goda vaniljteet? Tror det var anna som tipsade om det teet. Det är gott! Friggs gröna te med mild vanlijsmak. Rekomenderar! Ska göra iordning några goda finncrisp också, nån mer än jag som gillar dom? Med smör och ost på, mmm!
Kiss&Love / Lina

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis, varsågod och ja, de var nog säkert jag som tipsade dig om vaniljteet, haha det är mega gott : )

längtar tills du kommer hem!

2008-12-16 @ 19:28:14
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Mig

Hehe ja det var det nog! Jag längtar också! Oh va vi ska ha mysigt! :D

2008-12-17 @ 06:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0