i'll be home for christmas

Heej.
Äntligen hemma. Ääntligen måste jag säga. Aldrig mer jag åka via karlstad. Fan tar 1½ timma mer ju. Bättre och åka till laxå. Är ju i stort sett hemma då. Slipper byte också. Vad tar det, typ en halvtimme hem till degerfors, och stannar nästan alltid i svartå ändå på vägen så man är i stort sett hemma efter bara två timmar :) Mkt bättre. Det finns alltid nån snäll själ som kommer och hämtar ändå ;D
Nu bjuder mamma mig på pommes och fläskkotletter, tur det för jag är hungrig som ett djuuuuur  :D 
 
Sen ska jag in och hämta anna på redbrick, om jag inte somnar :D 
 
Åkte till centralen med sveriges grinigaste busschaufför förut. lovar! såå jäkla grinig. Oh hatar sånt. Förstår att de blir trötta på alla människor, men vatusan, lite hyfs? ooh. Spydig mot alla som går på eller står fel och ropar ut i högtalaren att man absoluuuut inte får trycka på stopp om man inte ska gå av. Det var inte ens nån som hade gjort det?! Ooh, griiiiinig! 
 
Jaja ska iaf avsluta lite fint, det är väldigt skönt och vara hemma! Nu ska jag mysa lite med mamma och äta maten! 
 
Kiss&Love! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0