holy night

Idag är det söndag och anna och jag håller på och plockar ihop lite grejer, vi ska ner till pappa! Tänkte sova där ett par dagar! Har inte sovit där på jättelänge! Det är alltid så mysigt där nere också; tända ljus och en stor brasa som nästan jämt är tänd så här på vintern. Pappa har gjort så fint. 
 
Vid två ska vi in till mina kusiner, har inte varit hos dom sen.. hm.. påsk kankse? :P Rasmus kommer hit snart också. Vi ska äta mat och byta julklappar! Ska bli så roligt och träffa julia och johan! Johan växer som oxe blir typ 1 dm längre för varje gång! haha!
 
Igår var anna jag o mamma inne på stan i kga. Mötte upp linnea o linnea senare och så gick vi till paris och tog en fika :) Så kul och träffa er igen! Gick runt lite på stan igen och hälsade på min gamla arbetsplats ;D Äntligen var madde där så jag fick se henne för en gångs skull! De senste gånger jag varit där så har hon inte varit där tyvärr! Men nu fick jag träffa och krama på  madde och emelie! :)
  
På kvällen åkte jag in till linnea och stoffe! Där var också lisa och brollan! O max o lisas stora hund förstås :D Vi kollade på dansbandskampen och larz kristerz vann! Jippi sa jag, har aldrig hört dom förut! haha, de andra var jätteinne i det, brollan hade tydligen till och med varit där för två veckor sen, tyckte jag var tufft :D Sen kollade jag o linnea igenom massa gamla bilder, hah :D Sen åkte vi till stan och slutade med att vi hamnade på.. burger king? Nee max heter det ju! Glömmer jämt :D 
 
Nej nej, klockan tickar ju faktist! Måste kiiila,

Kiss&Love Lina
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0