börja blogga?

 Hej. Hade en blogg tidigare, men har bara skrivit två inlägg typ och det senaste var när vi var nyinflyttade i vår gamla lägenhet, alltså över ett år sen :P 

Nu tänkte jag att jag skulle testa det här och se om jag kan få ihop till en snygg blogg :) jag menar, nästan alla andra har ju en!Då måste jag också ha en! 

Idag är det lucia, rasmus och jag myste lite imorse med godis, saffransgifflar och julmust :D Snart ska vi åka till julmarknaden i Haga och se om det är fint :) 

För övrigt är både jag och rasmus alldeles förkylda :( 

Nej vi hörs, ska sätta mig och läsa lite, byebye! 


Kommentarer
Postat av: annis

hoppas det blir lite fler inlägg denna gång :D

2008-12-13 @ 15:32:56
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0